Grass Cutter - Mutated Lawns
Het is jouw taak om gras te maaien. Klinkt simpel, maar dat is het niet… Gras Cutter vraag om focus en doorzettingsvermogen. Even knipperen met je ogen, en je bent er geweest. De game is gemaakt in een kubistische retrostijl, wordt uiteindelijk zeer uitdagend en stelt je reactievermogen zwaar op de proef!