Gravity Duck
Heb je ooit rijk willen zijn? Wat nu als je rijk was en de zwaartekracht kon controleren? Met jouw hulp kan deze eend dat!
Spring, ontwijk en reis in 140 levels door hersenkrakende zwaartekrachtpuzzels om alle eieren te pakken en terug te keren naar het Maui-standbeeld!