Greco’s Hall of Kanji Learn Japanese< Beginner >
Geen zin in saaie taallessen? Mooi! Leer Japanse kanji op een speelse manier. Dit is Greco’s Hall of Kanji voor de Nintendo Switch.
Tegenwoordig is Japans eten, naast andere culturele aspecten, enorm populair. De Olympische Spelen in Tokio komen dichterbij en dus is de verwachting dat deze populariteit nog meer zal stijgen! Een perfecte gelegenheid om kanji te leren!