Ruil je Grindstones in voor nieuwe uitrusting en versla sluwe vijanden, obstakels en eindbazen terwijl je de meer dan 200 levels van Grindstone Mountain doorloopt, en bewijs dat je de beste bent op de ranglijsten van de dagelijkse uitdagingen.