GEVECHTEN OP WIELEN TEGEN EINDBAZEN
Betreed de wegbrandende zetel van None, een cyber biker die vast zit in een wereld die instort. Race door post-apocalyptische landschappen die verbonden zijn door verraderlijke tunnels. Verken dode landen met de hulp van je gemechaniseerde kat. Versla genadeloze bazen door het grijpen en nemen van hun harten.
Rijd, glijd en ontwijk terwijl je de unieke bewegingen en gevechtsmechanismen van de Gripper onder de knie krijgt. Ga het gevecht aan met moordlustige monstertrucks, gigantische spinachtigen, gemechaniseerde titanen en schermverpletterende slangen. Verpletter ze, neem hun wapen af en gebruik het tegen ze. Bouw de motor die je wilt, van energieboosters tot drones uit het niets opduiken, mijnen en gadgets.
Neem de controle op het slagveld over met de haak van je motor. Gebruik deze om de omgeving in zijn greep te houden, explosieven te grijpen en te gooien of zelfs vijanden uit elkaar te rukken. Gripper daagt je uit om unieke manieren te vinden om de eindbazen te verslaan.
Het verhaal van None is er eentje van mysterie en verlies. Doorkruis de dystopische cyberlandschappen op zoek naar antwoorden op je verleden. Help None belangrijke keuzes te maken. Elk antwoord dat je ontdekt is weer een geliefde die je in gevaar brengt, dus ga verder en red je familie.
Doden. Upgraden. Herhalen. Elke afmattende ontmoeting beloont je met een nieuwe speciale vaardigheid, levensgevaarlijke gadgets en soms zeldzame skins. Personaliseer je ervaring met de Gripper zodat je kan spelen en eruit kan zien zoals jij wilt. Als je ten strijde trekt, moet je ervoor zorgen dat je er goed uitziet!