Ontwikkel je eigen werelden en kweek er een diepe, natuurlijke band mee. Ontdek hoe jouw acties de wereld verbeteren en wek de Evertree weer tot leven in deze adembenemende wereldscheppende sandbox met elementen van levensmanagement- en avonturengames.
De werelden van Alaria zijn door de jaren heen vervaagd. Ooit rustten vele werelden op de takken van de Evertree, maar nu is hij nog slechts een plantje. Zijn grootsheid is allang weer vergeten. Niemand weet hoe de boom weer kan groeien. Maar jij bent anders. Jij hoort de zon zingen aan de hemel. Jij begrijpt de taal van de regen op de aarde. Jij bent de laatste Everheart Alchemist en jouw taak is van generatie op generatie doorgegeven: bescherm de Evertree en laat hem groeien!
Maak wereldzaden met alchemie om nieuwe werelden met unieke eigenschappen te genereren. Verzorg de werelden om ze weer tot leven te wekken. Kijk hoe ze veranderen en hoe nieuwe eigenschappen voor je ogen ontstaan! Maak unieke weides, woestijnen, bevroren werelden en... nou ja... alchemie is geen exacte wetenschap. Sommige zaadjes kunnen leuke verrassingen bevatten.
Grow bevat een indrukwekkende catalogus met de schattigste gebouwen en constructies, zodat jij je ultieme stad kunt maken. Plaats ze waar je wilt en pas ze aan, zodat je je helemaal thuis kunt voelen!
Ruïnes, grotten, geheime gebieden... Verken en onderzoek de verloren kennis van de Evertree door tot zijn hart door te dringen.