Het belangrijkste kenmerk van dit spel is het unieke turn-based strijdsysteem. Jij hebt het bevel over een team van 4 helden, waarvan er 3 aan de frontlinie strijden terwijl de 4e achter de teamleden herstelt. Je moet twee helden van positie verwisselen om een zet te doen. Wanneer de held van de achterste lijn naar voren verplaatst gebruikt hij superaanval. De ridder jaagt bijvoorbeeld het hele land angst aan en laat zijn tegenstanders aan de frontlinie verbluft achter, terwijl de jageres een boog oplaadt met energie en tegelijkertijd pijlen afvuurt op alle tegenstanders.