Guess the Character
Elke speler begin het spel met een bord met daarop cartoonafbeeldingen van 24 mensen.
Het spel begint voor elke speler met een willekeurig personage van het bord. Het doel van het spel is de eerste te zijn die weet welk personage de tegenstander heeft.