Guess the Flag!
Test je kennis van 255 landen, eilanden en internationale organisaties in 6 verslavende speltypen. Test je geheugen door de vlag te koppelen aan de naam van een land of speel de omgekeerde modus. Als je al een expert bent in vlaggenkennis, kun je de modus proberen waarin je zelf de naam van het land moet schrijven. Voel de spanning van het koppelen van locaties aan een land en stort je voor de verandering in de onvoorspelbare willekeurige modus die alle uitdagingen combineert.
Vergeet de dagelijkse uitdaging niet, waarin elke poging een stukje van de vlag onthult, maar je moet voorzichtig zijn, want je 6e poging is de laatste. Daarna hoef je alleen nog maar 24 uur te wachten. Lukt het je om een reeks overwinningen te behalen?
Als de modus met levens je verveelt, kun je het adrenalineniveau verhogen door de instellingen van het tijdspel te kiezen. Het spel is verdeeld in regio's zoals Wereld, Europa, Azië, Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Australië en Oceanië.