Gunhouse is een combinatie van een puzzelgame en een Tower Defense-game. Creëer lange combo's om een kogelregen en speciale aanvallen op buitenaardse binnendringers los te laten. Zij zijn namelijk op jacht naar je overheerlijke weeskinderen.
Met een oneindig aantal levels (je kunt deze game blijven spelen tot je erbij neervalt), wapens met upgrades, een hardcore-stand, een unieke stijl en muziek van componist Disasterpeace (bekend van Fez) zal Gunhouse van Necrosoft Games je zonder twijfel urenlang zoet houden!