Gunlocked, een twin stick shooter zonder de twin stick, is een sci-fi actie-roguelike over zorgvuldige positionering en upgradeselectie. Beheer unieke richtsystemen met meerdere wapens en upgrades, terwijl je het opneemt tegen legioenen buitenaardse schepen. Eenvoudig genoeg om met één hand te spelen, hectisch genoeg om je met beide vast te houden!
Je controleert alleen bewegingen, maar elk wapen heeft zijn eigen unieke richtsysteem dat je kunt beïnvloeden.