Gunman Clive HD Collection
In het jaar 18XX wordt het Westen onveilig gemaakt door misdadigers en criminelen. Een groep bandieten heeft de dochter van burgemeester Johnson ontvoerd en brengt het land in rep en roer. Aan Gunman Clive de taak om het meisje te redden, de rust in het Westen te herstellen en het gevecht in Gunman Clive 2 te voltooien. Zijn gevecht tegen de bandieten brengt hem over de hele wereld en zelfs verder.
Spring en schiet je een weg door diverse en uitdagende levels en vecht tegen enorme bazen. Gunman Clive is een old-school zijwaartsscrollende platformgame die zich afspeelt in het oude Westen. Haal je innerlijke cowboy naar boven en maak je gereed voor een dosis echte schietactie.