Werelden bouwen
Geïnspireerd door het verleden, heeft Gunscape al de meest onvergetelijke elementen van de klassieke shooters overgenomen en laat je er singleplayer en co-op campaigns of multiplayerarena’s mee bouwen. Dat niets voor jou? Schiet dan gewoon je weg door horden monsters of ga online, dan wel in split-screen, de strijd aan met andere spelers! Maps kunnen ook gedeeld, gespeeld, en beoordeeld worden door anderen vanover de hele wereld, dus je zal altijd wel een nieuw level binnen handbereik hebben!
Gunscape heeft een server waarop je jouw creaties kan delen en een ingebouwd systeem voor het ontdekken, filteren, en beoordelen van het werk van anderen, zodat iedereen volledige toegang heeft tot elke openbare door spelers gemaakte map, welke thema’s er dan ook gebruikt zijn.