Gunvolt Chronicles: Luminous Avenger iX
Inti Creates komt met razendsnelle en stijlvolle 2D-actie als nooit tevoren! Beleef eXtreme 2D-actie in Luminous Avenger iX!
De held, Copen, kan tegen vijanden aan rennen om ze te vergrendelen, zodat zijn schoten hun doel nooit missen. Stel je vernuft op de proef en gebruik zijn ‘Bullit Dash’ om door levels te vliegen zonder ooit voet aan de grond te zetten! Je hebt talloze hulpmiddelen tot je beschikking, dus zoek een stijl die voor jou werkt en verover elk level met stijl.
Elke eindbaas heeft een ‘Septima’, een unieke superkracht die hun speciale vaardigheden aandrijft. Wanneer Copen een eindbaas verslaat, kopieert zijn robotpartner Lola diens Septima’s om toegang te geven tot een nieuw arsenaal aan wapens. Elke eindbaas heeft een zwakte voor een van deze EX-wapens, dus maak hier goed gebruik van!
Als Copen zijn HP kwijtraakt, is er een kans dat zijn partner Lola hem terugbrengt in een krachtigere vorm; ideaal voor iedereen die een tweede kans wil! Flits door levels met stijl en precisie om Kudos-punten te verzamelen! Als je meer dan 1000 Kudo’s verzamelt, zal Lola transformeren en voor je zingen, dus doe je best en ga voor een topscore! Topscores ontgrendelen ook flitsende resultaatschermen die je kunt delen op sociale media!
De held Copen zweert een groep kinderen te beschermen die proberen te overleven in de restanten van de samenleving, in de schaduw en buiten het zicht van het almachtige Sumeragi Institute. Alsof dat nog niet erg genoeg was, hangt het gevaar van Sumeragi’s elitesoldaten, de Falcons, ook nog eens boven het hoofd. Maak kennis met een reeks kleurrijke personages die stralen in dit duistere verhaal.