OVER DIT SPEL
Het doel is om de vijandelijke basis te controleren door het bedienen van een gevechtshelikopter uitgerust met een Vulcan kanon en lock-on raketten.
Er is een arcade modus waar je gebieden vrijmaakt in volgorde vanaf gebied 1, en een vrije modus waar je de vrijgemaakte gebieden kunt spelen.
Boosters kunnen op elk moment worden gebruikt en verhogen je bewegingssnelheid ten koste van je brandstofverbruik.