Hoofdkenmerken
Jij bent Zack. Jongleer met ballen, stuiter tegen muren en voorkom dat je te pletter valt terwijl je je een weg probeert te banen door meer dan 100 levels vol puzzelplatformplezier. Verzamel onderweg stickers om optionele speciale levels vrij te spelen waarin je een race tegen de klok houdt. Ook kun je extra speelbare personages vrijspelen (die ook nog eens extra schattig zijn!).