Twee legendarische visuele romans komen samen in Hakuoki: Chronicles of Wind and Blossom, een geremasterde compilatie van Hakuoki: Edo Blossoms en Hakuoki: Kyoto Winds. Elk spel is een van de meest populaire romans in de veelgeprezen Japanse otome-serie. Spelers kruipen in de rol van de jonge heldin Chizuru die omringd wordt door de knappe krijgers van de Shinsengumi. Wie komt er als winnaar uit de strijd en verovert het hart van Chizuru?
Omarm het politieke en interpersoonlijke drama van het feodalisme, beleef romantische scenario's en wees getuige van gebeurtenissen geïnspireerd op de Japanse geschiedenis tot leven gebracht via prachtig geïllustreerde tussenfilmpjes en dialoogscènes vol passie. Verken verschillende verhaalopties in beide epische visuele romans die beroemd zijn onder fans van de serie, maar ook dienen als opzichzelfstaand startpunt voor nieuwe spelers.
Deze bijgewerkte versie bevat aangepaste tekst voor de beste ervaring. Daarom is Hakuoki: Chronicles of Wind and Blossom de beste manier voor spelers om te genieten van de game!