Hammerwatch II
Blight de Verschrikkelijke en zijn drakenleger hebben koning Roland ten val gebracht en het koninkrijk Herian verwoest.
Maar er schuilt nog hoop diep in het rioolstelsel, waar de verzetsbeweging van de koning standhoudt. Op bevel van de koning hebben een paar machtige en vaardige helden de opdracht gekregen om de draken van Blight te verslaan en het koninkrijk te herstellen.
Ga alleen op avontuur of stel een team samen om niet alleen het verzet van koning Roland maar ook dorpelingen in nood te helpen. Neem het op tegen beesten, versla hordes ondoden en trotseer kwaadaardige krachten in deze epische ode aan klassieke ARPG.
Verken een enorme en dynamische open wereld: Reis af naar Hammer-eiland, de Fallowfields en de duistere bergachtige regio Blackbarrow. Ervaar een wereld met volledige dag/nacht- en weersystemen die je avontuur vormgeven.
Help onderweg dorpelingen: Er is een epische hoeveelheid queesten om te ondernemen. Zo kun jij de held zijn die Herian verdient.
Stel je Heriaanse held samen: Kies tussen vijf verschillende personageklassen: Paladin, Ranger, Rogue, Wizard en Warlock. Pas je uiterlijk aan en stijg in level om krachtige nieuwe vaardigheden te ontgrendelen.