Speel als de hamsterheld Pimm en gebruik de machtigste martial arts. Versla de Vermin Gang, red opa en herstel de vrede in Hamsterdam.
Het ooit zo vredige Hamsterdam is in gevaar! De gemene chinchilla Marlo en zijn Vermin Gang brengen het stadje in rep en roer.
Versla allerlei vijanden in de straten van Hamsterdam. Beleef knotsgekke actie, voer ritmische combo's uit en word één met de legendarische Hamster-Fu.