EEN ONTROUWELIJK VERHAAL
Hand In Hand is een 2D-puzzelplatformgame met gesplitst scherm, waarin de speler twee personages tegelijk kan besturen, of twee spelers in de coöpmodus op één apparaat kunnen spelen.
Twee zielsverwanten leven in een sprookjeswereld. Maar toen het kwaad hun wereld binnenkwam, raakten ze elkaar kwijt. Nu moeten ze allebei naar elkaar toe gaan, waarbij ze onderweg veel moeilijkheden en gevaren tegenkomen. En alleen door een kwetsbare verbinding tussen elkaar te vinden en hand in hand te gaan, zullen ze het kwaad kunnen verslaan en elkaar weer kunnen ontmoeten. Het is een verhaal over hoe we elkaar kunnen helpen, zelfs als je niet bij elkaar bent, en hoe we ver van elkaar kunnen blijven, zelfs als je dichtbij bent. Het is een verhaal over het belang van relaties en wederzijdse steun. Maar elk verhaal heeft een nog diepere betekenis...
De game werkt in splitscreen-modus, met één personage op elk scherm op de respectievelijke locaties. Het spel heeft twee modi. De eerste is de modus voor één speler, waarbij één speler beide personages tegelijkertijd bestuurt met één joystick. In deze modus moet de speler geavanceerde controllervaardigheden demonstreren. De tweede is de lokale coöpmodus, waarbij twee spelers de personages besturen met behulp van twee joysticks. Hier besturen beide spelers hun respectievelijke personages. Elke modus heeft zijn voordelen. De singleplayermodus vereist dat je grote behendigheid en reactiesnelheid aan de dag legt, en in de coöpmodus kun je het plezier voelen van het spelen van het spel met je familie of vriend. Probeer beide spelmodi. We hopen dat je het leuk zult vinden en dat je het met plezier zult voltooien.
De game kent epische baasgevechten. Elke baas vertegenwoordigt de wereld van de schaduwen die dit sprookjesbos zijn binnengevallen en wil alle inwoners van deze sprookjeswereld onderdompelen in de gruwel van de eeuwige duisternis. Onze dappere helden, Lina en Minho, moeten elk van de bazen verslaan, zodat er weer vrede en welvaart zal heersen in het sprookjesbos. Baasgevechten vinden plaats zonder splitscreen en zijn ontworpen om door slechts één van de personages te worden gespeeld, dus elk personage moet zijn kwaadaardige schaduwbazen verslaan.