Happy Animals Mini Golf
Happy Animals Minigolf is een miniatuurversie van golf waarbij deelnemers strijden door met hun clubs een kleine bal in de hole te slaan en proberen de afstand in zo min mogelijk slagen af te leggen.
Veel plezier met je harige vrienden en bewijs dat je de beste minigolfspeler bent! En vergeet niet alle sterren te verzamelen op weg naar het gat!