Happy's Humble Burger Farm
Je grilt pasteitjes, bedient frituurpannen en schenkt drank in ons rustige restaurant aan de rand van de stad. De klanten zijn gek op het menu; ze kunnen niet genoeg krijgen van de Happy’s Deluxe-, Fantastic Fowl- en Poppin’ Pork-broodjes.
Ook de friet en zalmmoten zijn een grote hit. Ik hoor daarnaast geruchten over Happy-Dogs en desserts in de nabije toekomst! Als elke klant een bestelling plaatst, moet jij een plan opstellen en goed uitvoeren.
Als je klanten de verkeerde bestelling geeft of ergens te lang over doet, telt dat als een overtreding. Als je drie van die overtredingen krijgt, moet je... laten we het erop houden dat Happy the Humble Heifer niet zo blij is als de klanten boos zijn. MAAK HAPPY NIET BOOS. GELOOF ONS.
Maar hé, het zal je prima afgaan! Zolang je Happy niet boos maakt, zul je het fantastisch doen! Wij geloven in je!