Harmony: The Fall of Reverie
Wanneer na een paar jaar in het buitenland Polly weer thuiskomt, op zoek naar haar vermiste moeder, beseft ze al snel dat haar stad drastisch is veranderd.
Het megaconcern MK gebruikt zijn macht om de bevolking te onderdrukken en de mensen in Polly's omgeving lopen gevaar.
Al snel ontdekt ze dat ze helderziend is, een gave die haar verbindt met Reverie, het rijk van menselijke verlangens: glorie, geluk, macht, chaos, verbinding en waarheid.
In deze wereld groeit Polly uit tot Harmony, een godin met de macht om het verlangen te kiezen dat uiteindelijk over Reverie zal heersen en om het broze evenwicht tussen de godenwereld en onze wereld te herstellen.
Elke handeling die je uitvoert als Polly, of Harmony, beïnvloedt beide werelden en bepaalt hoe het verhaal zich ontvouwt.
Kijk in de toekomst en verken de consequenties van je mogelijke keuzes in de Augural, een spelbord en visuele weergave van de helderziende gave van Polly.
Hiermee kun je andere paden ontgrendelen op belangrijke kruispunten die het verloop van het verhaal en uiteindelijk het lot van de mensheid kunnen veranderen.
Het verlangen dat uiteindelijk de leiding zal krijgen over Reverie, zal met de hulp van Harmony ook uitgroeien tot het hart van de mensheid.
De persoonlijkheid en stijl van regeren ervan zullen Reverie veranderen en het volk van onze wereld tegelijkertijd ook een nieuwe kant op sturen: wanneer de verbinding tussen de werelden sterker wordt, heeft Reverie een grotere invloed op de staat van onze wereld.
Glorie, geluk, macht, chaos, verbinding en waarheid zijn allemaal sterk verschillende entiteiten met elk hun eigen persoonlijkheid, doelen en meningen over hoe dingen beter kunnen.