Headbangers in Holiday Hell
Je hebt niet zo'n vreselijk foute kersttrui gekocht. Je hebt niet genoeg kerstcadeautjes gekocht, gegeven en gekregen. En het ergste van alles: je hebt niet eens een kerstboom in huis gehaald! Nu stuurt de Kerstman zijn gestoorde hulpjes om jouw anarchistische capriolen te stoppen. Laten we hen kennis laten maken met de ongetemde kracht van heavy metal!
Headbangers in Holiday Hell is een twin stick roguelite vol met humor en heavy metal.
Bevrijd je mede-headbangers van horden knettergekke kerstwezens en ga daarna de confrontatie aan met de Kerstman zelf!