Headsnatchers
Headsnatchers is een waanzinnig hectische partygame voor maximaal vier spelers, lokaal of online!* Daag je vrienden uit in krankzinnige knokpartijen, jat het hoofd van hun schouders en ga los - waar je maar wilt op de Nintendo Switch!