De deuren naar de hel staan wagenwijd open! De aarde is een slagveld geworden waar 10 helse legers tegen elkaar strijden. Bael, de meest gevreesde van alle demonen, gaat op een waanzinnige kruistocht om de aarde voor zichzelf te veroveren in 10 levels boordevol Bullet Hell-actie. Overal om je heen is er geweld en bloed. Nachtmerrieachtige duivels vallen je aan. Het is doden of gedood worden terwijl de krachten van het kwaad elkaar bevechten om het lot van de mensheid te bepalen!
Hell Pages is een traditioneel zijwaarts scrollend schietspel gepresenteerd door middel van grotesk prachtige HD-beelden onder begeleiding van een stampende soundtrack! Vlieg door verwoeste steden, duistere grotten, bevroren woestenijen en meer terwijl je zoektocht naar overheersing je kennis laat maken met verschrikkingen die alleen een krachtige demon kan verdragen. Koop tussen levels items om je te helpen overleven, van magie en gezondheid tot extra levens en opslagpunten. Zul je als overwinnaar uit de strijd komen of samen met de mensheid een eeuwige kwelling ondergaan?