Verken enorme 2D-kaarten, schiet vijanden neer en knal je een weg door 20 levels. Heb je het in je om de moeilijke baas aan het einde van elk gebied te verslaan?
Als alleen spelen niet tof genoeg is, kun je ook samenwerken met een vriend voor twee keer zoveel chaos.
Als je houdt van snelle actie boordevol fun en intense gameplay dan is HellGunner een fantastische uitdaging!