Deze in een modern jasje gestoken retro actieplatformer biedt robuuste personages en RPG-voortgang. Kies een van de drie helden, pas die daarna aan met tien unieke specialisaties afgestemd op jouw speelstijl. Beleef avonturen op jouw manier! Of je nu houdt van rechttoe rechtaan mêlee, gevechten op afstand of magie, je bent vrij om de dodelijke afgronden van Hellbreachers te lijf te gaan met steeds verschillende strategieën.
Hellbreachers biedt 50 levels op 10 unieke locaties en een schat aan content om te ontdekken. Combineer dat met vloeiende pixelart-animaties en uitdagende bazen om te verslaan en je hebt een avontuur dat je steeds opnieuw wilt beleven!