Dit uitstekende spel helpt je te ontspannen en je problemen te vergeten. Je kunt een overvloed aan liefdevol getekende, charmante meisjes verwachten in de sfeer van de jaren 1940. Het spel heeft meer dan 50 niveaus van variërende moeilijkheidsgraad. Charismatische dictatoriale meisjes, dappere krijgers, sluwe spionnen, behendige verkenners en vele anderen wachten op je! Het spel wordt versterkt door een uitstekende soundtrack bestaande uit 72 melodieën, wat het speelplezier verhoogt.