Hentai: Make love not war
12 charmante meisjes helpen je te ontspannen en plezier te hebben. Meisjessoldaten, dokters, matrozen, piloten en speciale agenten wachten op je! Het spel heeft meer dan 50 eenvoudige puzzels die met één hand kunnen worden gespeeld.