Het is het jaar 2197. De mensheid is nog nooit zo dicht bij onsterfelijkheid geweest - er is geen ziekte die niet kan worden genezen, geen virus dat niet kan worden verslagen. Tot nu.
Je gebruikt geavanceerde technologie om jezelf te verkleinen en een nieuw en mysterieus virus op te sporen dat op geen enkele andere manier kan worden verslagen.