Nadat de vorige bewaker van je eiland is verbannen, zijn er nieuwe helden nodig. Elia en Zoel hebben lang getraind en staan nu voor de laatste proeven om te bepalen wie de nieuwe bewakers worden. In de finale moeten ze het opnemen tegen een ander duo en de klok. Het zal niet makkelijk worden!