"Lastige puzzels om je denkvermogen te testen: werk van level naar level door de gekleurde zeskantige blokken slim in de sjablonen te passen. Met vier moeilijkheidsgraden kunnen zowel beginners als experts van deze puzzels genieten. Zit je vast? Nuttige hints helpen je weer verder te komen.