Ontwijk het gevaar in deze geweldige, ritmische actieplatformgame!
Wees voorbereid op deze schier onmogelijke uitdaging als je verschillende hexagonale torens beklimt in deze geometrische wereld. Stel je vaardigheden op de proef en ontwijk allerlei gevaren.