Probeer de verschillende speltypen uit, vind speciale katten en ontgrendel bonuslevels!
Een kort maar aangenaam spel waarbij je verborgen voorwerpen moet vinden: voorzie de stad Londen van kleur terwijl je alle zwerfkatten probeert te vinden!
In deze modus krijg je hints en ontgrendel je bonuslevels als beloning voor de speciale katten die je spot.