Vind katten, kleur de omgeving in en laat je niet afschrikken!
Kom wat dichterbij ... En wees niet bang voor monsters! De katten in Spooky Town zijn vriendelijk en bovendien ben je hier op zoek naar katten, niet naar monsters ... in de meeste gevallen.