Hidden Paws Mystery
Je bent een avonturier, de laatste Kattenzoeker, en je moet een belangrijke taak vervullen. Verspreid op deze eilanden vind je katten. Sommige katten hebben het koud en hopen dat iemand hen zal vinden. Anderen geven niets om jou of je zoektocht, maar ze miauwen toch dus kan je ze net zo goed even aaien.