Hidden Shapes: Black Skull + Old West
Hidden Shapes: Black Skull + Old West is een collectie met twee prachtige en ontspannende minimalistische handgetekende legpuzzels met twee opties om uit te kiezen, "Pirates" of "Cowboys".
Beide games in deze bundel hebben vergelijkbare functies en gameplay, in de Black Skull-editie krijgt de speler de mogelijkheid om te spelen met elementen van de klassieke legpuzzel in veel puzzels met Pirates-thema.
In de Old West-versie heeft de speler dezelfde functies, maar met verschillende niveaus en nu met een diversiteit aan Cowboys-gerelateerde puzzels.
Beide spellen zijn exclusief voor jou gemaakt om je rust te redden en je te verbazen over prachtige kunst voor elke opgeloste puzzel, met abstracte en minimalistische elementen!