Highrise Heroes: Word Challenge
Na een plotselinge aardbeving moet Seb ontsnappen aan een afbrokkelende wolkenkrabber. Onderweg zal hij een aantal bijzondere nieuwe vrienden maken, en samen zullen ze misschien de sinistere oorsprong van de aardbeving ontrafelen, ervan uitgaande dat ze de mysterieuze stalker kunnen ontlopen in de achtervolging...
De 90+ levels van de game vinden plaats in de wolkenkrabber. De speler creëert woorden op een raster van letters en obstakels, waardoor Seb en zijn vrienden een pad vrijmaken om af te dalen.