Hippo: Little Red Riding Hood
Grappig verhaal voor kinderen over de fascinerende avonturen van het nijlpaard. Bezoek de magische wereld van Roodkapje met Hippo en red haar oma van een boze draak. Leuke taken en kleurrijke puzzels met kleurplaten voor kinderen wachten op je!
Een oud bekend sprookje is getransformeerd tot een modern verhaal over een rode bandana. De hoofdschurk zal een kwaadaardige Groene Draak zijn, niet de ouderwetse Grijze Wolf. En wie is deze moderne Roodkapje? Natuurlijk is dit onze geliefde Hippo!