Knal je een weg door ondergrondse buitenaardse levels in chaotische 2D-platformactie. Maximaal vier spelers kunnen samenwerken (lokale multiplayer) om buitenaardse wezens te doden, valstrikken te vermijden en schatten en verloren relikwieën te verzamelen. Win de laatste strijd tegen de koningin om de melkweg te redden!
Platformactie: strijd tegen zwermen buitenaardse wezens in hectische gevechten. Vermijd vallen, ontdek schatten, red overlevenden en meer.
Procedureel gegenereerde levels: de levels bieden voortdurend nieuwe uitdagingen die je moet overwinnen.
Sci-Fi-wapens upgraden: verpulver buitenaardse wezens met pulsgeweren, vlammenwerpers en een verscheidenheid aan experimentele bommen en andere wapens.