Hogwarts Legacy + Harry Potter: Quidditch Champions deluxe-editiebundel
De ultieme tovenaarsbundel geeft je de allerbeste game-ervaringen die de tovenaarswereld je kan bieden.
Hogwarts Legacy is een open-wereld actie-RPG die zich afspeelt in het universum van de Harry Potter-boeken. Reis langs bekende plekken, verken nieuwe locaties, ontmoet magische wezens, pas je personage aan, brouw drankjes, leer toverspreuken, bouw je talenten uit en word de tovenaar die je wil zijn.
Duik in de betoverende wereld van Harry Potter: Quidditch Champions en speel in je eentje, of deel de magie met vrienden en familie. Stijg tot grote hoogtes in een van de klassieke posities - jager, zoeker, wachter of drijver - die allemaal een unieke speelstijl hebben. Zweef door legendarische zwerkbalstadions en kaarten met nooit eerder vertoonde gebieden uit de tovenaarswereld.