Bereid je voor op een spannende spelervaring en eindeloze uren vermaak!
Hole io - Groei door alles voor je neus op te slokken, of het nu vuilnisbakken, brandkranen of auto's zijn. Word groot genoeg om nog grotere voorwerpen of andere spelers op te eten. Eet totdat niets of niemand je meer in de weg staat!
Helix Jump - Baan je een weg door helixplatforms, smash, bump en stuiter om het einde te bereiken! Je bal valt als een baksteen door kleurrijke helixplatforms die zijn afdaling blokkeren, maar als je een rode plek raakt, is het voorbij! Je bal spat in stukken en je moet helemaal opnieuw beginnen met je val.