HORROR
... ontwaakt wederom op de dekken van Shakhter-One. Wanneer het verleden van Marks geestelijke drama en familieleven duidelijker wordt met elke minuut die je op Shakhter-One doorbrengt, staan zijn diepe emoties en pijn nog steeds op de meest afschuwelijke wijze op losbarsten. De vloek van dit uitgegraven mijnstation is een oneindige herhaling van pijn die door slechts één ding kan worden gestopt ... de waarheid. Maar in deze donkere gangen, gevuld met Marks herinneringen, worden alle geheimen angstvallig bewaard.
… deze nachtmerrie! In Hollow 2 zul je met alleen verkennen en overleven niet genoeg ontdekken over je verleden, noch alle geheimen onthullen. De mechanics zijn opnieuw ontworpen, razendsnel en gebruiksvriendelijk. Om je doel te bereiken moet je noodgedwongen het verlaten station volledig zuiveren. Gebruik alle wapens en hulpmiddelen die je op je pad tegenkomt en zorg ervoor dat geen enkele vuilak tussen jou en de waarheid blijft staan. Ren, vecht, verstop je en ga op verkenning uit ... doe je uiterste best en vernietig Shakhter-One voor eens en voor altijd!