Hollow Cocoon
Spelers kruipen in de huid van Minato Jimba, een universiteitsstudent die voor het eerst in meer dan tien jaar het geboortedorp van zijn moeder bezoekt na het nieuws over de dood van zijn grootmoeder. Terwijl hij zich verbergt voor de monsters die hem aanvallen, verkent hij verschillende locaties, lost hij mysteries op en verzamelt hij documenten om de verborgen, angstaanjagende waarheid aan het licht te brengen.
Minato Jimba is een universiteitsstudent die in een pension in de stad woont, weg van zijn ouders.
Hij vertrekt naar Ichinose, een dorp diep in de bergen waar zijn moeder is geboren.
Minato heeft altijd een hekel gehad aan haar grootmoeder, die niet eens kwam opdagen op de begrafenis van haar eigen dochter, haar overleden moeder.