Holy Potatoes! A Weapon Shop?!
Een held is geen held zonder het juiste wapen… of een winkel om er een te kopen! Word de persoon (sorry, aardappel) achter de helden, smeed fantastische wapens en verkoop ze voor een lekkere winst in Holy Potatoes! A Weapon Shop?!, een hilarische combinatie van management en simulatie.