HoneyLand, is een charmante puzzel met een turn-based strategie.
Een paradijs waar de grootste honingaanbidders streven naar voldoening en geluk.
Wie kan hier nog meer opduiken? Ja, Mr. Fluff, een naïeve beer met een monsterlijke eetlust.
Help Mr. Fluff om alle honing te drinken en natuurlijk de fantastische honingvulkaan te bereiken!
Je begint elke kaart met een vast aantal kaarten die Mr. Fluff de juiste weg naar de honingpot wijzen.
Bij het gebruik van een kaart wordt deze verbruikt en leidt het karakter naar het gewenste pad.