ARCADERACEN VOOR IEDEREEN
Horizon Chase 2 is de evolutie van de bekroonde racefranchise. Deze game is op en top arcade en vult je zintuigen met meeslepende en razendsnelle gameplay. Dit is het gouden tijdperk van arcaderacen, tot leven gebracht in een moderne en volledig geëvolueerde ervaring.
Je kunt elke spelstand met je vrienden spelen! Hang gezellig op de bank voor de splitscreen multiplayer of neem het online tegen elkaar op. Je kunt 1-tegen-1 strijden voor glorie of samen furore maken in de Wereldtour. Het is arcaderacen voor iedereen, waar je ook bent.
Beleef de spanning van competitie met Playground, onze spectaculaire spelstand die is ontworpen voor ultieme onlineraces en spannende uitdagingen. Neem het op tegen tegenstanders op meerdere locaties in bloedstollende onlineraces. Beproef je vaardigheden met spannende uitdagingen waar om elke bocht nieuwe verrassingen op je wachten. Kruip achter het stuur, ga de strijd aan en laat je racekwaliteiten schitteren in Playground.
Race door een volledige 3D-wereld, waarin elke locatie een nieuwe artistieke stijl onthult. Laat je meeslepen door de pulserende tinten van de verschillende terreinen, van zonovergoten vlaktes tot donderende stormwolken, allemaal versterkt door de soundtrack van de legendarische Barry Leitch. Deze game maakt van arcade-gameplay een artistiek wonder. Op weg naar nieuwe horizonnen ontdek je de schoonheid van een verbluffende en uitnodigende visuele reis, en er is geen weg meer terug.
Rood of blauw? Eén kleur of complexe decals? In de Garagewinkel kun je je auto aanpassen aan je eigen stijl. Ontgrendel nieuwe cosmetische items en verbeter je statistieken tijdens de Wereldtour. Race in alle spelstanden om je verzameling aanpassingen te voltooien. Winnen heeft nog nooit zo goed gevoeld.