Horizon Chase Turbo
Horizon Chase Turbo is een racespel geïnspireerd door de grote hits uit de jaren 80 en 90. Beleef de klassieke arcadegameplay zonder snelheidslimieten, race je tegenstanders eruit en verover alle circuits.
Deel de bank met je familie en vrienden en herbeleef die goede oude tijd toen je de hele avond multiplayer-splitscreen speelde in alle speltypen.
Horizon Chase Turbo heeft een retroziel in een modern lichaam. Je rijdt met je auto door bijzondere plekken de zonsondergang tegemoet of door de stromende regen, sneeuw, striemende zandstormen en zelfs een vulkaanuitbarsting.
Horizon Chase Turbo presenteert Barry Leitch, de muzikant achter de soundtracks van klassieke racegames.