De speler bestuurt een schip in het midden van het scherm. Vijanden naderen vanaf de boven- en onderkant en de speler kan op en neer bewegen om met de opdoemende horde af te rekenen.
De speler kan ook springen (ondersteboven springen is een interessante nieuwe uitdaging) en is uitgerust met een bom die vijanden van het scherm wegvaagt en de horizon herstelt.